یزدفردا "باغستانی: مسئولان آموزش وپرورش شهرستان موظف به هماهنگی کامل در جهت حل معضلات موجود و رفع دغدغه های شما هستند،بنده نیز در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استان یزد با حضور در دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با وی دیدار و در باره مسائل مربوط به آموزش و پرورش در سطح کشور و استان بحث و تبادل نظر کرد.
نماینده مردم اردکان در این دیدار در سخنانی مقوله تعلیم و تربیت را از مباحث مورد اهتمام همه مسئولان کشور دانست و بر لزوم تبیین مسائل و مشكلات این بخش، ريشه يابي و ارائه راه حلهاي مناسب جهت رفع تنگناهاي موجود براي داشتن آموزش وپرورشي فعال وپويا كه بتواند با زایش ونوآوري شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را به دنبال داشته باشد،تاکید کرد.
تابش با بیان اینکه مجلس برای برطرف کردن برخی خلأ های کنونی گامهای موثری برداشته است ،از توجه به استخدام معلمان حق التدریس و تامین اعتبار لازم برای پرداخت اغلب معوقه های این وزارتخانه به عنوان نمونه هایی از این تلاشها نام برد و ادامه داد انتظار ما این است که آموزش و پرورش نیز در امر تعلیم و تربیت دچار تحول کیفی منطبق بر معیارهای روز علمی و مورد خواست جامعه امروزی گردد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن درخواست تامین اعتبارات لازم برای آموزش و پرورش شهرستان اردکان خواستار ارتقاء کیفی آموزش در سطح شهرستان اردکان شد و با طرح این سوال که چرا با وجود استعداد فراوان دانش آموزان و وجود معلمان متعهد و سخت کوش و اولیای علاقمند شاهد افت تحصیلی دانش آموزان شهرستان هستیم ادامه داد: باید در جهت حل این مشکلات اقدامات اساسی ،علمی و توام با برنامه انجام گیرد تا این استعدادهای درخشان بتوانند به مرحله رشد و تکامل برسند و در این راه هیچگونه سستی ، ضعف و افت قابل قبول نخواهد بود.
تابش تصریح کرد: خود را عضو کوچکی از خانواده بزرگ فرهنگیان می دانم و افتخار می کنم که در همه حال حامی این قشر فرهیخته باشم.وی در عین حال بر هماهنگی بیشتر مسئولان شهرستان برای برطرف شدن ضعفهای موجود تاکید کرد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استان یزد نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از لزوم تجدیدنظر در برنامه ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی آموزش و پرورش و بیان وضعیت آموزش و پرورش استان از دیدگاه مدیریتی و آموزشی گفت: درصد قبولی دانش آموزان استان در کنکور سراسری و حائزین مدالهای المپیادی نشاندهنده افزایش سطح کیفی عملکرد این سازمان است.
باغستانی با برشمردن برخی برنامه های در دست اجرا و آینده این سازمان و مشکلات بخش آموزش و پرورش در سطح کشور و استان خواستار مساعدت نمایندگان مجلس برای مرتفع کردن این تنگناها شد و با تشکر ازنماینده مردم اردکان به خاطر کمکهای موثر وی به آموزش و پرورش از جمله در کمیسیون بودجه و تلفیق که طی سالهای اخیراعتبارات خوبی را برای این بخش تخصیص داده ،خواستار تداوم این حمایتها در راستای کمک به حل مشکلات فرهنگیان جامعه شد.
وی همچنین با اشاره به دغدغه های نماینده مردم اردکان افزود:دغدغه شما مورد توجه این سازمان نیز هست و مسئولان آموزش وپرورش شهرستان موظفند ضمن هماهنگی کامل ،در جهت حل این معضلات گامهای عملی بردارند و بنده نیز در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا